linneamusse

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Linnéa Söderström - 6 januari 2013 20:54

Hej jag har precis städat mitt rum det var riktigt stökigt haha, och nu sitter jag vid datan ska upp vid 7 imorgon som jag sa förut, jobbigt :/ 


Jo jag ska berätta lite om mina Bff's dom ville att jag skulle ha med dom :) i detta inlägget, dom heter Frida och Mathilda vi tre är Bff's Frida kom precis till Gotland hon har varit och rest lite på fastlandet och Mathilda e bara för go asså hon e liksom så snäll :) Jag älskar er pussisar till er och krammisar :-*


Idag åt jag från Max det var gott!   jag bestälde det på väg ut till farmor :) Jag ska få pappas gammla mobil den heter Huawei Sonic precis en sån jag ville ha jippi   ska nog få den imorgon hoppas jag iallafall :P nu måste jag sluta hejdå ha det bra älskar er pusspuss :)

Av Linnéa Söderström - 6 januari 2013 14:02

Hej bloggens läsare idag gick jag upp sent!! vid typ 12.00, och sorry för att jag inte blogga så mycket igår men det var så kul vid farmor och fastrarna hihi :) Idag ska jag också till dom ska bli kuul saknar dom redan haha, och idag ska jag försöka blogga lite mer :) Jag tror iallafall att jag kommer det jag har inte ens ätit något idag :/ jag gå och äta nu :) på tisdag börjar skolan, och jag måste göra min läxa idag :/ men det ska bli lite kul att börja skolan men det är ju super skönt med lite lov!! ikväll måste jag gå och lägga mig tidigt, för jag ska upp vid 7.00 imorgon bitti :/för att jag ska bli van att gå upp vid 7 tråkigt vill ju ha sovmorgon skit.. nej men nu måste jag gå och äta ha det så bra puss och kram på er hejdå   

Presentation


Hej jag heter Linnéa och älskar djur mode smink och min familj.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards