linneamusse

Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

Tjennare

Av Linnéa Söderström - 7 januari 2013 14:40

Tjennare bloggen nu har jag sett lite på tv och ätit godis mums vi såg på världens strängaste föräldrar :) så bra program asså.


Kommer lägga upp mer bilder när jag har en mobil!! för jag har ju ingen mobil nu :/ Jobbigt som tusan.. kommer ju blogga mycket genom mobilen då ju så det kommer nog bli en bild för varje inlägg får vi väll hoppas på :)


Jag ska ut till farmor snart för att pappa råkte få med hennes nycklar.. vilken klant jag har som pappa haha.


Jag ska försöka ha någon middag med hela familjen av någon slag så att jag kan ta en fin familje bild så att ni kan få se min förtjusande familj haha.


PUSS HEJDÅ!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa Söderström - 7 januari 2013 19:45

Hej bloggen jag köpte ett 12pack med popcorn påsar mums ska poppa lite sen :)    Har jätte ont i magen :( nu dagen innan skolan och allt inte kul :/    Fick 500 spänn av mamma och pappa igår så jag har köpt lite hihi asså det känns som att ma...

Av Linnéa Söderström - 7 januari 2013 14:49

Av Linnéa Söderström - 7 januari 2013 11:18

Hej jag glömde säga att imorgon börjar ju skolan och jag hoppas att jag hinner blogga lika mycket såhär är min plan:På morgonen bloggar jag genom mobilen, och sen bloggar jag via datan senare när jag har slutat men om jag ska vara vid en kompis ska j...

Av Linnéa Söderström - 7 januari 2013 11:11

Hej, skulle ju gå upp vid  7 men blev vid 9.. asså jag bara somna om hihi nu har jag ingen mobil :/ men ska ju få en ny :) asså det är as jobbigt att inte ha någon mobil när man e van vid det :/ men iallafall så vill jag ha en Huawei Sonic hihi.   ...

Av Linnéa Söderström - 6 januari 2013 20:54

Hej jag har precis städat mitt rum det var riktigt stökigt haha, och nu sitter jag vid datan ska upp vid 7 imorgon som jag sa förut, jobbigt :/    Jo jag ska berätta lite om mina Bff's dom ville att jag skulle ha med dom :) i detta inlägget, dom ...

Presentation


Hej jag heter Linnéa och älskar djur mode smink och min familj.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards